Soccer star Juan Cantú enlists Effi and Fernanda to restore a 1956 Ford Big Window for his father's birthday. Later, a client wants Effi's to convert her Jeep into an all-terrain vehicle, and the team helps Fernanda plan a surprise party for her husband.