Homestyle Favorites
It's a party at the gristmill as Joanna reveals her homestyle favorites menu, all while on roller skates! The meal includes chicken tenders with spicy honey, scalloped potatoes, Texas caviar and homemade vanilla ice cream with chocolate sauce.