Peaches and Pork Chops
Joanna prepares a peach-themed menu made from peaches she grew on her farm, including a seared pork chop with a side of peach chutney, Brussels sprouts gratin, mini layered biscuits and a peach trifle with spiced whipped cream for dessert.