Six Bullets Appears Part 1
Having beheaded their captor by zipper, the team learns its plan has been leaked to Zucchero's cohort, who is lying in wait on Capri. With fish and gun, Giorno and Mista swim to the island to beat the boat and weed out their assassin-in-waiting.