Meet the Mafioso Behind the Wall
Determined to join the mafia gang Passione, altruistic Giorno is introduced by Bucciarati to the grotesquely corpulent Polpo, an incarcerated capo who tests Giorno's loyalty with a simple but bizarrely lethal test involving a lighter and its flame.