Jurassic Dork/Mascot Academy/Full Metal Johnny
Johnny mistakes the Museum of Natural History for a hobby shop. Then, Johnny enrolls at Mascot College, where he the college's star pupil. Finally, thinking he's signing up for fantasy dodgeball camp, Johnny joins the United States Army.