Hansel and Gretel ProjectThe/I.Q. Johnny/Get Stinky!
Suzy and Carl enlist Johnny with their documentary about a witch. Then, fired by his boss for inventing a smart drink that makes chimps intelligent, a scientist sells the potion. Finally, Johnny's childhood nemesis has moved back to town.