Johnny Get Your Tutu/Johnny's Inferno/Forest Chump
When a career test tells him he was born to be a ballerina, Johnny becomes a classical dance sensation. Then, Johnny summons a demon that tries to enlist him in a rampage of evil. Finally, Johnny and Carl get swept downstream in a rowboat.