Hail to the Chump/A Fool for Sister Sara/Days of Blunder
When the town comes down with food poisoning, Johnny is handed the mayoral reins. Then when cologne causes Johnny to forget his identity, he ends up in a mission. Finally, Carl cajoles Johnny into entering an auto race.