Crypto Queenpin
John takes on accused financial fraudster Ruja Ignatova, whose alleged crypto con landed her on the FBI’s top ten most wanted list. Callahan heads to Pennsylvania on the trail of Freddy Calle, accused of sexually abusing a teenage girl.