Darkest Hour
John joins the hunt for Jovanny Romo Arellanes, who California police say killed his ex-girlfriend in cold blood. In Atlanta, Callahan seeks answers for a family that never gave up hope surrounding a mysterious case involving alleged killer Steven Oboite.