Jungle Prom/Truth or Dare/Sumo Kaz
To help a jungle king and his ladylove rekindle their romance, Ami and Yumi stage the wildest dance ever. Then, a game of truth or dare between Ami and Yumi grows to dangerous proportions. Also, Kaz trains to become a great sumo wrestler.