Small Stuff/BC Road Trip/Puffynauts
After shrinking in their dryer, Ami and Yumi must cross the dangerous terrain of their bus. Then, in prehistoric times, Kaz, Ami, and Yumi struggle to invent a way to go on their first tour. Also, the girls battle to perform on the moon.