A Bunch of Wedgies
After a trip to the ER, pregnant Anna returns home with strict orders to take it easy. As the summer weight loss challenge draws to a close, June and the girls face their final weigh-in. Then, Alana and the family travel to the Rock Star Divas Pageant.