This is My Crazy Family
Six-year-old pageant superstar Alana, aka Honey Boo Boo, takes us off the pageant stage and into her home with her family. Summertime in Georgia means one thing -- mud. The whole family heads to the Summer Redneck Games to get down and dirty.