The Perfect Reuben Sandwich
Montana-based Chef Eduardo Garcia spends the day in the kitchen perfecting his Reuben sandwich recipe. It starts with juicy, smoked pastrami, homemade sauerkraut and ends with 1000 island dressing and gooey cheese that's piled high on crispy rye bread.