Family Sunday Supper
Chef Eduardo Garcia hosts his family for Sunday Supper. Drawing inspiration from his Latin roots, he creates a menu that puts a twist on cherished family recipes, including homemade tortillas, crispy chicken flautas and candied ginger flan.