Nursery Nonsense
Kylen's parents come over for a BBQ, but Jason has other plans for him and Kylen. Emerysn gives birth. Jenna tells her sister about her idea to move out -- without Aden. Family drama ensues when Tiarra posts a picture of her nursery on social media.