Got Another Girl Pregnant
Kylen and Jason discuss a home birth. Lilly and Lawrence are approved for a new apartment. Erica and Emersyn host a brunch for Mason's family to discuss arrangements for when the baby arrives. Tyra vents to her mom about Alex's recent betrayal.