A Blogger's Bridal Bliss
Bridgette is a popular bridal blogger. Her gown must impress family, friends and her many readers. She lost her father as a teen, and her mother would love to honor his memory by seeing Bridgette say "I do" in the dress and coat she wore to their wedding.