A 1913 Dress for a 2013 Bride
With her wedding weeks away, bride Amy has yet to find a dress to match her unique style. Mom would love her to wear a 100-year-old family heirloom that both she and Amy's great grandmother wore. One big problem: The century-old fabric is falling apart!