Parents Just Don't Understand
Mike's mom questions why Elisa needs to date other men. Carl tells Kenya to consider Tiger's offer. Kim invites her family to visit but is met with disappointment. Chara faces off with Noble while Valentino warms up to the idea of having a baby.