Welcome to the Brotherhood
Kenya's ex wants to rekindle their relationship. Chara introduces her new boyfriend, Valentino, to Patrick. Mike's friends give him the third degree over his and Elisa's lifestyle. Kim goes on a date with Ryan and makes things worse with Vinson.