Things Look Bad for the Streepster
Daniel Tiger is taught the toughest lesson of all, thanks to Robot Chicken! A nerd looks behind the curtain at Nick's Arcade and hates it. Jabberjaw goes on a much-needed vacation ... to Amity Island.