What Can You Tell Me About Butt Rashes?
The staff at Robot Chicken finally envision what a Sailor Earth would look like as the Sailor Scouts head out for churros. The Wicked Witch has some last-minute confessions you may not enjoy hearing. Richie Rich gets a lesson in capitalism.