Boo Cocky
Conan tells us what's best in life with a song. The Nerds find out revenge comes with a price. President Jenna Bush trades the Oil Crisis for the Corn Crisis. The "Saved by the Bell" kids meet Jigsaw from "Saw," and Screech will never be the same.