Moesha Poppins
Lando Calrissian from "The Empire Strikes Back" leads our heroes into a dinnertime trap with Darth Vader, and hilarity's the main course! In the spirit of "300" comes "1776." Michael Moore uncovers whatever happened to the girls' toys of yesteryear.