Big Island or Bust!
Despite the looming divorce, Matt and Amy take the kids on a memorable trip to Hawaii to celebrate family. In the midst of parasailing and whale watching, however, tensions mount when the topic of divorce arises. Is Matt thinking about selling the farm?!