Seeds of Change
It's the annual Pumpkin Festival, and Jeremy, Zach, Audrey and Tori are taking on larger roles. Even Amy has some tricks up her sleeve, unbeknownst to Matt. The kids fear that tension between their parents could escalate during such a crucial farm event.