What Is Yours, Is Mine
Dia sees a glimmer of hope as she meets Nylah's family for the first time, while Shirlene and Austin get cozy in the hot tub. Matt makes a big move behind his mom's back, and a fight breaks out between Tina and Janelle when Josh makes a big decision.