Buff Bodies Need Little Briefs
Shirlene doesn't like what she sees when Austin gives Kris his Christmas present. Janelle is hopeful when Tina reunites with an old flame. Dia asks her boyfriend to talk some sense into Shahid, and Matt's date quickly turns into a therapy session.