She Finally Won
Las Vegas is a disaster for Tia when Theous only spends time with Carolyn, Shekeb and Laila shop for a promise ring together, Steph heads for Los Angeles without Mike, and a trip to Napa turns tense when Matt gives gifts to Kim and his mom.