Complete Dominion
Kim and Matt design their new home, and Kelly is dead set on leaving her mark. Tracy marries her dream man but finds out he invited Mom on their honeymoon! Shekeb and Emily have made amends, but when Laila finds out, there's no telling what she'll do.