What Would Phil Harris Do?
With the Bairdi fishery open for the first time in years, Josh and John on the Time Bandit reopen the Phil Harris playbook and ask Casey and Sig to help tank the fleetwide quota. Wild Bill bets on Nick McGlashan to turn the tide for the Summer Bay.