Quid Pro Crab
Captains scramble to meet an expanded quota in the path of a violent system dubbed "Squall-pocalypse." A breakdown on the Wizard puts Monte in debt to the Time Bandit and Josh and Casey exceed their own quota when it comes to injuries on deck.