Robert’s Alligator Feeding Frenzy
Robert feeds 44 hungry alligators, all at the same time. Terri helps examine Kaitlynn the tiger and makes a thrilling discovery, while Bindi follows the heartbreaking story of her old friend, Zambezi the Zebra.