Crocodile Love Story
It's moving day for Acco, the zoo's biggest crocodile. All goes to plan until his mate Cassie goes into hiding as the team races to reunite the bonded pair in their new enclosure. The rescue unit fights to save a flying fox entangled in barbed wire.