The Boy Who Fell in the Hot Tub
Hot Tub Speed Dating heats up and Flirting 101 gets personal. Rob shuts down Elise—so she threatens to show the receipts. Usman defends himself against scammer rumors, but Chantel's not backing down... and it all blows up real fast.