The Girl Who Made Her Choice
Rocky and Tiffany grow closer. Usman questions whether Colt is using Cortney. Rob makes a final plea to Jen. Tim has a heart-to-heart with Mei. Chantel braces for a big moment. On the final night, the singles must decide who they're leaving with.