Indulgence Without the Guilt
While giving a sneak peek of her cookbook, Valerie Bertinelli treats herself with a kielbasa-loaded Savory Dutch Baby and creamy Peanut Noodles with Chicken. Then, she pairs chocolatey Peanut Raisin Clusters with a decadent Viennese Coffee Mix.