A Festive Family Fourth
Valerie Bertinelli invites her son's girlfriend Andraia and her parents over for a 4th of July celebration. She goes all out with Roasted Broccoli Steaks, creamy Spinach Artichoke Stuffed Mushrooms, summery Crab Rolls and a rustic Blackberry Galette.