The Heavy Chevy
Dan, Shea and Aaron take a short train ride to Santa Fe, New Mexico, to look at a Chevy Silverado 2500 that has an LS transplant. The previous owner wanted to turn it into a Sunday cruiser, but couldn't sort out why it would randomly shift into neutral.