The Soul Crusher Mustang
Dan, Shea and Aaron buy a Fox-body Mustang drag project that was halfway through a turbocharged LS heart transplant. With their eyes set on 700+ horsepower, they attempt to finish it within five days for a local run-what-ya-brung event.