Funeral For A Friend
Kevin and Harry assess scenarios in a search for insurance and an exit strategy. Looking for a way back in, Brendan approaches Seraphina. Left to their own devices, Bella and Jan commiserate. Richie makes a proposal. Maeve, in her element, strikes.