Jigsaw Puzzle
Harry deals with the aftermath of the Harrigan family meeting as Jan wonders what’s the final straw. Kevin scurries Eddie out of London after a threat from Richie. Maeve shows her hand to Conrad. Chasing a lead, Harry makes a startling discovery.