Rurichiyo suddenly returns to the Soul Society. Ichigo, Rukia and Kenryu head back to it to look for her. They split up the search. Rukia runs into Kenpachi Zaraki. Kenpachi finds out that Ichigo has come too and pressures Rukia to take him to Ichigo.