After Shu Kannogi's tearful explanation, Shusuke decides to help Ichigo search for Rurichiyo. Ichigo worries that this would be seen as an act of betrayal by Shusuke, who says that it's possible one of his men, Makoto Kibune, is involved in this ordeal.