Bronx Blizzard
The zoo welcomes Edward the bat-eared fox as its newest ambassador animal. Amani the aardvark undergoes dental surgery, and the pelican flock gets a new winter home. Later, a snow day means playtime for the animals and hard work for the zoo staff.