Kangaroos in Trees
The zoo’s lone tree kangaroo is getting a mate, and the staff is hopeful for a new generation. After months of quarantine, it’s moving day for a pair of Mang Mountain pit vipers, and African spoonbill chick Sterling shares a special bond with his keeper.