Llama Drama
Dr. Lavigne removes a six-pound mass from a small dog, Dr. Ross extracts fourteen teeth from a poodle and the vets make a house call to a llama that's causing drama. Meanwhile, Dr. Blue and his wife welcome their first daughter.